Sider

søndag den 12. december 2010

Jul hos Vintage udfordring

De sidste ugers udfordringer ved Vintage Udfordringen har stået i julens tegn (og der kommer flere endnu).

Vi startede julen med vores julekort arrangementet, som var en kæmpe succes med hele 93 smukke bidrag. Du kan stadig se alle bidrag incl. vinderne på Vintage Udfordring.


Udfordring 11 var at i skulle lave en juleæske.

Jeg fandt en gammel chokoladeæske lavet af smalt bælgepap.

Jeg har malet den let med gesso, sværte og lidt guld dabber, men man kan stadig se bølgepappet igennem malingen.
Kanten er pyntet med lidt lækkert blonde fra Hobbyboden.
Toppen er beklædt med et stykke nodepapir og derefter pyntet det.
Det søde billede af brudeparret er desuden fra Hobbyboden. Dette har jeg monteret på et stykke julepapir fra Pion,som er sat ovenpå en doily. Så har jeg brugt en masse dejlige røde blomster, guld stickels, punchede grangrene, perle swirl, guld klokkecharm, rødt bånd, et lille engletag fra Pion og tilslut et julestempel fra Panduro Hobby.

Så er æsken klar til at blive fyldt med lækkert hjemmelavet konfekt og blive brugt som værtindegave.



Udfordring 12 lyder, lave et juleflaskekort.
Jeg har valgt at lave kortet, så det passer til juleæsken.

Jeg har igen brugt billede og blonde fra hobbyboden.
Jeg har brugt forskellige spellbinder dies til at lave kortet.
Det er svært at se på billedet, men jeg har distresset kanten af selve kortet, toppen og det lille tag med sværte og en masse guld embossing. 
Under "kraven" ved flaskehalsen har jeg sat en papir doily, som også har fået guldembossing.
Jeg har brugt røde blomster, en klokkecharm og lidt perler som pynt.


Du kan stadig nå at deltage i udfordringen som slutter d. 13.december kl. 18.00


Ingen kommentarer: