Sider

fredag den 3. december 2010

Velkommen til december :)

Jeg elsker december og jeg elsker jul.
Det er simpelthen den mest hyggelige tid på året .


Desværre er min december måned ikke startet helt som jeg gerne ville :(
Jeg mistede min dejlige Bedstemor meget pludseligt d. 18.november.. Hun nåede at blive 89 år og har haft et langt og indholdsrigt liv.
Selvom man ved at det vil ske indenfor de næste år, så kan man vel aldrig forberede sig på at dagen vil komme ... :(
Vi har nu sagt farvel til hende ved en smuk begravelse lige som hun havde ønsket.
Sorgen er nu ved at blive erstattet af et stort savn.




Nu er jeg klar til at julehygge på bloggen og herhjemme.
Der er handlet ind til diverse dekorationer, kalendergaverne, julekort, julekonfekten og julekager.
Idag skal jeg til julefrokost med mit arbejde og håber på en dejlig og sjov aften med mine dejlige kollegaer.

Jeg fandt lige denne video via et link fra gammonbaby på scrapsisters. Den er bare så sød og man kan ikke andet end at smile af den :) Nyd den..

Ingen kommentarer: