Sider

mandag den 1. marts 2010

Jeg kan bare ikke lade være....

Så er det  blevet d. 1.marts. Sneen er næsten væk. Foråret er endelig på vej :)
Det skal fejres med et LO, hvor der er knald på farverne.

Når jeg ser et stykke fedt mønsterpapir, så har jeg mange gange allerede en ide om, hvordan det kan bruges.
De fleste gange er det noget med at klippe ting ud af papiret.
Jeg har en stor svaghed for Sassafras Lass og elsker deres papir, som bare skal klippes i små stykker :)

Papir: udklip fra 3 ark sassafras lass mønsterpapir
Pynt: diverse knapper

Sassafras Lass-Dream Land

Jeg har klippet de mange dele ud af 3 mønsterark. Delene er så sværtet med cheastnut roan og sat på med tape og 3D-puder for at få dybde i LO.

close up

1 kommentar:

Cecille sagde ...

Wauw hvor er det flot. Super med alle de stærke farver :-)