Sider

søndag den 28. februar 2010

Scrapevent 2009

Disse LO's har jeg lavet ved Scrapevent 2009 i Sverige. Jeg har desværre ikke fået sat billeder på endnu (det skalnok komme.... engang)

Jeg var afsted med med min super dejlige og søde scrapveninde Benita i 2008 og igen i 2009. Scrapevent er et super inspirerende og sjovt kursus, hvor jeg mødte en masse dejlige mennesker. Der var planlagt 8 -9 kurser med danske, svenske og amerikanske undervisere.
I 2009 var Gail fra MM med, Lance fra Rusty Pickle og Gary fra Quickutz. De brænder alle for denne dejlige hobby og gjorde ALT for at vi skulle få så meget ud af deres undervisning som muligt.

Desvære bliver der ingen Scrapevent i år :( Så vi har har fundet på noget andet og tager på scrapweekend i et sommerhus. Jeg glæder mig bare så meget til at kunne scrappe en hel weekend med nogle super dejlige piger.

Quickkutz
Dies: Træet, fugle og skyen (som er fra dampen fra et tog diesæt)
Papiret ved jeg desværre ikke, hvem der har lavet :( Men det røde er vildt fed og har er af velur.

Dette LO er lavet med Basic Grey produkter, men var ikke endel af BG kurset.
Papir: Basic grey :)
Pynt: knapper og bogstaver
Jeg har gjort det klar til at der kan komme et billede på af Mads på sin nye rutchebane. Derfor er overskriften: "Mads bestiger livets russebane".
Desværre er billedet slettet :(  Så jeg skal finde på noget andet.....

Jenny Sandbergs kursus
Jeg elsker Jenne Sandbergs måde at scrappe på :) Hun tænker i helt andre baner end jeg gør,så det er et vildt inspirerende og anderledes kursus.
Vi brugte maling, legoklodser, stempler, cirkeludstansningerog rubons.  

Ingen kommentarer: