Sider

søndag den 31. januar 2010

Starten på min BLOG :)

Ja, så har jeg endelig fået taget hul på min blog.


Jeg har faktisk oprettet den for meget længe siden, men har bare aldrig taget mig sammen til at få gjort mere ved den. Men nu skal det være...(forhåbentligt)

Jeg havde tænkt at denne blog skal bruges til at vise nogle af mine forskellige projekter indenfor scrapbooking.

Jeg lavet primært kort efter specielle ønsker, hvilket til tider kan være en meget stor udfordring... Hvordan laver man f.eks et kort til en 85 årig herrer, der elsker biler og wienerschnitsel??? Ja, i kan jo følge med på bloggen og se hvordan jeg løste dette ønske :)


Desuden holder jeg utrolig meget af minialbum og har lavet endel efterhånden. Men det bliver da også til et LO engang imellem.

Jeg har endnu ikke været så god til at tage billeder af mine kort inde inden jeg skal aflevere det. Måske det skyldes, at jeg arbejder bedst under pres og altid sidder til sent dagen før, for at blive færdig med det.


Jeg ved det er en dum undskyldning, men det er jo sandheden :) Så det må jeg vist heller til at lave lidt om på og få taget billeder af mine ting.



Håber i vil nyde mine kreationer og følge med på bloggen..

Ingen kommentarer: