Sider

søndag den 31. januar 2010

Kortmester 2009 hos Scrapsisters


Jeg havde tilmeldt mig konkurrencen Kortmester 2009 hos Scrapsisters i håb om at jeg blev udfordret og fik lavet en masse fede kort :)
Jeg nåede ikke at lave alle opgaverne, men det var alligevel super sjovt og udfordrende at være med.



Spinningkort i blå og hvid.
Cirklen i øverste hjørnet er sat fast med sytråd og kan dreje rundt om sig selv. Blonden rundt om kortet er kandten på en gammel hæklet serviet.
Baggrundspapiret har jeg lavet ved at stemple blomsterne på beige karton og embosset dem med klar embossingpulver. Derefter har jeg med en svamp lagt flere lag af distress ink i blå, grå og brune farver hen over blomsterne.
Halloween kort med overraskelse :)

Kortet er lavet ud af en plast æske, hvor der havde været bånd.
Kortet har flere funktioner: På forsiden er der monteret et kort, som han åbnes ved at løsne båndet i siden.
Men selve æsken kan også åbnes foroven...... se hvad der så sker på de næste billeder :)
En super sjov opgave med mange udfordringer :)
Bagsiden af kortet. Spindelbævet er tegnet i hånden og embosset. Edderkoppen har fået glossy accent.
Inde i kortet - skellettet hilser på igennem et hul i æsken :)

Skellettet var med Anders And bladet for nogle uger siden. Når æsken åbnes helt op vælter benene og armene på skellettet ud :)

Ingen kommentarer: