Sider

søndag den 15. januar 2012

Designer ved Scrapsisters

I november udgaven af Scrapsisters Magasinet kunne i læse en lille præsentation af MIG :)

Jeg er jo (som i sikker allerede ved) en "kortpige", men kan også godt lide at blive udfordret på min kreativitet. Normalt ville det være at lave et album eller en æske.
Det er meget sjældent, at jeg lave et LO. 
Jeg kan faktisk rigtig godt lide det, når jeg kommer igang, men syntes altid at det er svært..

Men jeg fik lavet dette Lo til artiklen, som gerne skulle vise min stil.
Som jeg selv vil beskrive, som  meget vintageinspireret med en masser sværte, distressing, blomster, blonder, bling og lag på lag.  Jeg elsker det slidte look.
Jeg har en stor svaghed for klippe mønstre ud af papiret, og derved skabe mere dybde og dimension på layouts eller kortet. Det tager ofte lang tid, men det er helt klart umagen værd.
Passer det ikke meget godt? 
Jeg har brugt papir fra Pion (elsker det papir).
Kanterne er sværtet, distresset og stemplet. Rammen om billedet er klippet ud af et ark, det samme er blomsterne og sommerfuglene. Alt er sværtet :) Desuden er der stemplet med swirls på baggrunden.
De sidste detaljer er lidt flere blomster, bling samt en smuk nøgle.