Sider

søndag den 20. november 2011

Er i stadig derude???

Puha, det er godt nok længe siden, at der er  sket noget på bloggen her..
Jeg har simpelthen ikke haft overskud til at holde gang i bloggen vedsiden af arbejde, familien, Vintage Udfordringen og mine andre DT opgaver.

Hmmm, hvad er der sket siden sidst..
Ja, jeg har haft gang i en masse spændende projekter.
- Jeg har lavet en masse lækre juleting for Anjas Hobby til Kreativ Messen i Fredericia.
- Vintage Udfordringen har jeg selvfølgelig administeret og lavet bidrag til.
- Scrapsisters Magasinet er der også blivet lidt bidrag rigere fra min side :)
- Kortbestillinger fra venner & kollager :)
- Div. conventions er bleve besøgt.
- Jeg har været i Belgien på Scrapweekend med en masse søde piger :)

Så jeg har skam været aktiv & kreativ :)

Men hvor skal jeg næsten starte???

Først syntes jeg at i skal tage et kig på Scrapsisters julemagasinet. Det er bare blevet så lækkert med rigtig mange kreative og inspirerende artikler .

I kan se en lille præsentation af mig inkl. et LO (hvilket ikke sker så tit) og desuden har jeg lavet skønne julekort :)

Dernæst kan i da lige kigge i fanerne (øverst oppe): Vintage udfordring & Anjas Hobby for at se, hvad jeg bla. har lavet :)

Mange knus


4 kommentarer:

Anja Døj Jensen sagde ...

Ja og tak for al dine skønne tid og alle dine flotte ting du har lavet for butikken, du er en skat.
Knus Anja

Signe Bendorff sagde ...

Jeg er her endnu ;) og ved jo hvor mange skønne ting du har lavet ;) Kender alt for godt det der med ikke rigtig at have tid til det hele... men lidt i ny og næ er også godt ;)

Anonym sagde ...

Otroligt vad mycket vackert du skapar! Jag bara suger in all inspiration! =) Jag har oxå pysslat ihop en del julalster & har en hel del på gång som jag tänkte vara med i några tävlingar oxå. Kika gärna förbi & tyck till så skulle jag bli superglad! =)

Ha en fortsatt trevlig helg, kramar Ulrica

Anonym sagde ...

Otroligt vad mycket vackert du skapar! Jag bara suger in all inspiration! =) Jag har oxå pysslat ihop en del julalster & har en hel del på gång som jag tänkte vara med i några tävlingar oxå. Kika gärna förbi & tyck till så skulle jag bli superglad! =)

Ha en fortsatt trevlig helg, kramar Ulrica