Sider

søndag den 23. januar 2011

En spændende nyhed :)

Jeg har en nydhed at fortælle :) (og nej, jeg er ikke gravid......)



Men jeg er blevet endel af Design Teamet ved Anjas Hobby. Hun har sammen sat et godt og meget kreativt team, hvor hvert medlem har deres egen stilart og forskellig interesser indenfor kort & scrapbooking.  Det bliver så spændende :)

Jeg er nu i fuld gang med lave projekter til bloggen og butikken samt har nogle kurser i tankerne.

Dvs. sammen med det nye Design Team kommer der nye og spændende ting i butikken og på bloggen.

Så husk at holde øje med Anjas hobby bloggen for spændende kreative indlag fra Design Teamet.


2 kommentarer:

Benita sagde ...

glæder mig til at se hvad du har fået lavet :)

Annette / aka sagde ...

Tillykke med jobbet.
Det bliver spændende at se hvad du finder på.