Sider

søndag den 26. september 2010

Kort på bestilling

Jeg har fået rigtig mange bestillinger på kort samlet sammen de sidste uger.
Så der er godt gang i papirnusseriet om aftenen, når bassen er puttet.
Det lykkedes mig altid, at rode mig udide mest underlige kortbestillinger. Desværre har jeg utrolig svært ved at sige fra overfor opgaver, og ender ofte med at bruge alt  lang tid på kortet...

Denne gang har jeg fået en bestilling på 2 kort til et diamantbryllup:
1 sjovt kort og 1 almindeligt kort.

Kortet er lavet med papir fra Webster Pages.
Jeg har forsøgt at lave en fin rød 3-hjulet scooter med et print af disse 2 dejlige Art Impressions Golden Oldies.
Oprindeligt sidder de på en cykel,, men den klippede jeg væk og så passede de perfekt på scooteren.


Dette er så det almindelige kort, hvis nogen skullevære i tvivl :)
Papiret er fra Maja Design.
Pynten er  blomster lavet efter anvisning af min dejlige scrapveninde Verena.
Hun laver nogle vildt skønne blomster, som sætter prikken over Iét på ethvert kort.
Disse er sammensat af forskellige hvide blomster, rosa hotensia, rosa chiffon bånd og små roser fra WOC.
Tilsidst har jeg brugt en perleswirl fra Prima.

Mine næste opgaver er at lave 1 bryllupskort, 1 fødselsdagskort (med noget abba-noget på...), 2 dåbskort, DTopgaver og 1 nyt navneskilt til weekendens Convention i Middelfart.
Alt sammen skal være færdig til fredag.

Jeg har da overhoved ikke tid til at arbejde... :)

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flotte kort begge to.
God ny uge til dig.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Flotte begge to.. det øverste sjovt og godt fundet på
og det andet er så sødt

Mio sagde ...

Dejlige kort : )
Ikke helt nem, med et sjovt kort til et guldbryllup, kan jeg forstille mig.
Lyder ikke som om du kommer til at kede dig tihi..
God uge

Benita sagde ...

Næste gang stopper du bare køberen efter "Dorthe jeg skal bruge et kort til et guldbryllup..." og siger ja den klarer jeg. :)

Du er super dygtig og jeg er så glad for at kunne suge til mig fra dig. :D

Møs møs sveske!

Bertram sagde ...

SMIL, søde kort og den med scotteren er da bare for sjov.