Sider

onsdag den 25. august 2010

Bestillingerne vælter ind:)

Jeg har fået rigtig mange kortbestillinger efter min sommerferie.
Så selvfølgelig har jeg været i gang med at lave en masse kort samt en masse andre spændende ting her på det sidste.

Dette kort er lavet på bestilling og skal bruges til et sølvbryllup.
Papir: Basic Grey
Pynt:  blomster fra WOC og hvid blonde
Lås og nøgle charms


Dette er endnu et bestillingskort og skal bruges til et guldbryllup.
Kortet er lavet som et kuvertkort efter denne vejledning.
Jeg har prøvet lave kortet for længe siden, men det drillede mig rigtig meget.
Men jeg syntes simpelthen, at begivenheden og papiret indbød til at jeg skulle lave et igen. Denne gang gik det noget bedre, og jeg er tilfreds med resultatet.


Papir: Webster Pages og Grafic 45
Pynt: Blomster og blade fra WOC
Prima sommerfugl


5 kommentarer:

Linda sagde ...

Flotte kort. Fik lige lidt inspiration til et sølvbryllupskort som jeg skal aflevere på mandag.
God aften

Helle Sahl sagde ...

Super flotte kort. Nogle af dem jeg synes er svære og du har helt ret at papiret fra Websters er som skat dertil.

Pia sagde ...

wow så flotte kort

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så flotte kort du laver

Bertram sagde ...

Lækre kort. kan da godt forstå du får bestillinger med sådanne fine kort.