onsdag den 2. juni 2010

Dåbskort

Jeg har prøvet noget helt nyt :)
Normalt plejer jeg at farvelæggestempeltryk med distress ink, men jeg havde lyst til at prøve noget andet...
Derfor valgte jeg istedet  bruge mønsterpapir :)


Jeg har stemplet 6-8 gange på forskellige mønsterpapir og på en hvid baggrund.
 Derefter har jeg klippet delene ud,sværtet kanterne, brugt lim eller 3D-puder til at montere delene på den hvide baggrund.
Papiret er fra MME og er bare så fint :)
Pynt: Scalloped + rund die fra Spellbinders.
MS doily lace punch.
Navnet er alfabetet Dragonfly fra QK


4 kommentarer:

Maria Krumbæk sagde ...

ej hvor er det bare blevet vildt fedt!!

Benita sagde ...

Og så kan jeg oplyse om at kortet er endnu flottere i virkeligheden!

Signe Bendorff sagde ...

Hvor er det bare fedt... det ser da bare knald godt ud... wow siger jeg bare...

nedergaard sagde ...

Sikke et flot kort, skønne farver.
Også et rigtigt sødt stempel