Sider

mandag den 24. maj 2010

Gæstedesigner ved Scrapsisters..

Jeg har endnu engang været så heldig, at Benita kunne bruge mig som gæstedesigner i Scrapsister magasinet :) Denne gang skulle hun bruge et indslag til hendes artikel om UTEE.

Du kan læse artiklen her
Jeg valgte, at lave denne lille bog:
Jeg har brugt et lille chipboard album fra 7 gypsis. Det stemplede jeg først rund i kanten med embossingpude og et stempel fra Stempelgledes Grunge collektion.


Derefter har jeg brugt hvis UTEE, som jeg efter opvarmning påførte 2-3 gange. Dette giver en meget tykt lag embossing.

Derefter har jeg med et inkingtool påført distress ink: Vintage Photo og Walnut Stain oven på UTEE og ind imod midten af albummet.

Forsiden har jeg pyntet med en rest gul/orange mønsterpapir og en gammel bogside, som er distresset i kanten med sværte.
Jeg har lavet en lille klynge med en masse pynt og dims: groft garn, 2 gule blomster, 1 mellem retroflower, små brune og perlemors knapper, rester af en brun Prima swirl, et lille postkort, en sommerfugl, charms og en lille engel fra Maja Design.


Desuden vil jeg lige gøre opmærksom på de fine gamle billeder, som Benita har lagt ud på sin blog.
Jeg glæder mig til at skulle lege med dem :)
Tak for det, søde...
Se dem her


Til slut vil jeg lige huske jer på, at Vintage udfordringen starter op om 1 uge d. 1. juni 2010.
Så hold øje med Vintage udfordringsbloggen

3 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

det er bare super flot det minialbum - meget smukt!

Benita sagde ...

Super mange ideer du er kommet med. Du er så fantastisk dygtig. :)

verena sagde ...

Super flot! Du er bare god...!!!