Sider

onsdag den 14. april 2010

Endnu flere kort

Ja ja ja, jeg ved det godt....
Men jeg laver ikke andet end kort for tiden, derfor er det jo også det eneste, som jeg kan vise jer.
Eller det er jo så heller ikke helt korrekt :)
Jeg har nemlig været igang med et hemligt projekt,som er blevet vildt flot. Jeg glæder mig meget til at kunne vise det frem på bloggen omnoget tid...

Nå,tilbage til de nye kort....

Papir: Rester af BG
Pynt: Den helt lille retroflower punch med små grønne blingsten i midten, QK blade og hvide glitter Thickers.

Papir: Rester
Pynt: sorte photo anker, Tim Holtz metaldims, overskriften er printetet, navnet er sorte rubons på hvidt karton og vildt masse sværte samt lidt perfekt pearls antik guld.
Billedet af den super sødeabe er fundet på internettet og udskrevet på akvarelpapir.
Jeg er blevet rigtig vild med at bruge distress ink og perfekt pearls,så det bruger jeg rigtig meget.

3 kommentarer:

Benita sagde ...

Hold da op hvor er det bare fedt hestekortet. Det fik du løst perfekt!

Maria Krumbaek sagde ...

hej. jeg fandt lige forbi din blog :) super flotte ting du laver. Jeg har tilmeldt mig som fast læser og kommer forbi igen snart! rigtig fede kort du har lavet - kan godt lide hestebilledet ;)

Ifversen sagde ...

Fine, fine kort! MEEEEN det kort med hesten er dog for lækkert!