Sider

mandag den 29. marts 2010

Konfirmationskort

Idag får i simpelthen hele 2 opdateringer på bloggen :)

Men som jeg skrev i mit indlæg idste dag har jeg gang i den store kortproduktion i disse dage :)
Og jeg hygger mig rigtig meget med at lave alle disse forskellige kort....
Papir: En rest pink med røde prikker.
Det sart rosa med hjerter er fra SassaFras Lass.
Stjernepapiret er egentligt blåt påforsiden, men jeg har mistet bagsiden orange med glimmermist.
Pynt: Stjerner og sommerfuglene er Rub-ons fra MM
Overskriften er printet ud på et hvidt stykke karton.

Papir: Rest sort nodepapir
Rosa og hvid karton
Pynt: Pigen er en Quickutz die med brudepar, hvor jeg har forkortet kjolen og selv tegnet ben.
Quickutz die med noder i sort karton
Overskriften er også printet ud.

1 kommentar:

Benita sagde ...

Det er da for vildt som du er produktiv for tiden! Respekt!