Sider

torsdag den 25. marts 2010

Flere kort :)

Jeg har travlt med at producere konfirmationskort i denne tid.
Det er altid en udfordring, at skulle lave så mange kort-da de jo gerne skulle være forskellige og unikke :)
De er jo alle unikke og aldrig helt ens, men det er vigtigt for mig at det ikke bliver "samlebåndsarbejde" og kedeligt at lave kortene.
Jeg har omkring 10 bestillinger på konfirmationskort og en bestilling på 5-10 forskellige kort til at have i skuffen. Såjeg har ikke meget tid til andet end at lave kort :)

I tirsdags havde jeg besøg af mine dejlige scraptøser og vi havde en super dejlig oghyggelig aften. Jeg fik lavet 2 konfirmationskort til en dreng. Jeg syntes, at det svært at lage drenge/mandekort, men syntes jeg fik løst opgaven rigtig godt :)

Papir: Hmmm det skal jeg lige finde ud af :)
Pynt: overlay med murstensvæg og stemppletryk farvelagt med distress ink.
Teksten er skam bare udskrevet på karton og sværtet i kanten.

Papir: Det skal også lige have undersøgt :)
Pynt: stjernene er klippet udaf mønsterark.
Charms har jeg fået af Benita (tak, for det søde)
Teksten har jeg også bare udskrevet på karton og sværtet i kanten.

På indersiden har jeg tegnet piktråd for at fuldføre det rå og slidte look...


Har du også svært ved at lave kort til drenge/mænd?


Lad mig høre din kommentar til emnet eller endnu bedre kom med en genial løsning på,hvordan man kan løse problemet :)

Ingen kommentarer: