Sider

mandag den 8. marts 2010

Convention i Middelfart

Så er det i weekenden, der er Convention i Middelfart. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften :)


Jeg har tilmeldt mig Majers Ranger kursus II. Lyder det ikke bare spændende?

Kursus 4: "Ranger II" ved Majer

Kursus med Ranger/Tim Holtz produkter
Tidspunkt: Lørdag den 13. marts 2010, kl. 14-16


Instruktør: Majbritt Raymund Sørensen / Majer

Denne gang skal vi arbejde med nogle andre produkter fra Ranger/Tim Holtz; Distress Embossing Powder, BeesWax, Multi Medium og Perfect Pearls.


Der vil være introduktion til produkterne, hvor du vil blive vist hvordan de kan bruges. Derefter skal du selv prøve at arbejde med dem i mindre workshops ala Make and Take.


Der vil være eksempler på hvordan det er brugt på Layouts og kort, til inspiration.

Jeg håber på, at lære en masse ny og snuse til en spændende teknikker.

Ingen kommentarer: